//Atikah Radzi's Blog
IKA RADZI

Hello, Thanks visit my Page . Hope you like about my story . Do follow as you can pepps . :)
Coretan





Contac Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Freedom
29 Nov 2014 @ 11/29/2014 12:45:00 am | Swifties (0)

Assalamualaikum . 
Ini kali baru real dapat timing the best untuk update. Ceh ! . hahaha
Alhamdulillah dah terang menerang title freedom tak faham lagi tak tahu la kan .
I'm freedom about final year project. Ulang final year project woi . Gila tak happy apa dah lepas . lulus . Bebas . So tak sabar giler nak grad . ya allah . ya allah. hahaha .

Herm seriusly sedih okeyh bila hari makin hampir semua . Nanti nak pisah dengan semua member. Oh awaa saia tak kuad . haha . Nanti mesti rindu kan nak gelak-gelak tak ingat dunia . Nak gurau senda sana sini . Nak happykan each other . Nak bagi semangat sapa yang down . Nak tolong antara satu sama lain . Sumpah akan rindu weyh . Mana nak cari sahabat macam ni . Satu kelas yang herm serasi sangat . Memang kadang ada part yang sentap . koyak . tapi semua kejap je kan kan . MAsing masing pandai pujuk semua .

Dan aku yakin nanti kita akan rindu suasana overnight dekat jabatan buat fyp reramai . Tidur sana . Tak cukup tidur . Tak tidur . Tolong sesama . Bagi semangat pada yang nak jatuh ke longkang . Datang dan tolong even mereka dah pass sebab nak tolong mereka yang belum pass .  Bila lagi nak rasa weyh . Bila .

Bila lagi kita nak ponteng kelas berjemaah . Bila lagi kita nak serang Kedai Ahmad berjemaah . Bila lagi kita nak buat encik encik geram dengan kita berjemaah . Bila weyh . Dah tak ada kan . kan . Bila lagi kita nak beraya rumah classmate kita . Bila lagi korang nak datang dari jauh untuk ke rumah aku . Bila lagi nak rasa tu . Ada lagi ke peluang kita . Dan ada lagi ke bila kami warga gegurls nak perform dalam game korang turun dan tak pernah miss untuk kasi semangat . Even jauh. Even fikir duit minyak . Just nak support kita orang walaupon korang tahu yang kita orang ni sangatlah tak pandai main . Ada lagi ke macamtu weyh . Tak kan . :(

Percaya kata aku yang nanti last day semua akan menangis . haha . percaya lah cakap aku . Dan aku harap group whatssap kita still available . dan bila kahwin jemput la kengkawan lain eh . eh . Haha . If ada rezeki untuk kek aku kasi lah uolss . haha .

Nanti kalau rindu just usha segala gallery tentang projek agama kita . Video tentang choir kita . Gambar-gambar selfie tak bertempat kita . Itu semua kenangan yang sangat manis weyh . Aku bersyukur dapat kawan dengan smua classmate . Even those sdih ke apa terus hilang dan lupa sekejap dengan usikkan . senda gurau . Mengusik tak bertempat . haha . really will miss it . Salam mekatronik engineering buat kelas B sekalian . 


 

Post a Comment